6 Ιανουαρίου 2009

Στάση εργασίας την Παρασκευή 9 Γενάρη 2009

Στάση εργασίας εξαγγέλλει η ΔΟΕ, ώστε να διευκολυνθούν οι εκπαιδευτικοί να πάρουν μέρος στο Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο την
Παρασκευή 9 Γενάρη 2009, 12.30 Προπύλαια.

Πανελλαδική στάση εργασίας την Παρασκευή 9 Ιανουαρίου από τις 12:00 έως το τέλος του ωραρίου, προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ, δηλώνοντας ταυτόχρονα τη συμμετοχή της στα συλλαλητήρια των μαθητών και φοιτητών, των νέων και των εκπαιδευτικών.

Παράλληλα, η ΑΔΕΔΥ καλεί σε σύσκεψη τις δημοσιοϋπαλληλικές Ομοσπονδίες τη Δευτέρα 12 Ιανουαρίου για την οργάνωση 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε να κηρύξει την 9η Γενάρη, ημέρα που δολοφονήθηκε ο Νίκος Τεμπονέρας το 1991, ως Ημέρα Παιδείας και Αγώνα.

Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω.
Και πως ο κόσμος είν' ανήμερο θεριό
κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω.
Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.

Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ


Καλούμε όλους τους συναδέλφους
να συμμετάσχουν μαζικά στο συλλαλητήριο







Δεν υπάρχουν σχόλια: