Σύμφωνα με δήλωση του υπουργού Παιδείας Ευριπίδη Στυλιανίδη στο ΕΘΝΟΣ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ 4/5 συστήνονται δύο επιτροπές ειδικών που θα μελετήσουν τους νέους τρόπους επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και την εφαρμογή σύγχρονων αναλυτικών προγραμμάτων. Τα πορίσματά τους θα οδηγήσουν σε θεσμική πρωτοβουλία το φθινόπωρο.
Η ερώτηση της δημοσιογράφου Βίβιαν Μπενέκου και η απάντηση του Ευρ. Στυλιανίδη για το θέμα έχει ως εξής:
Βίβιαν Μπενέκου: Τι θα αλλάξει στα ωρολόγια προγράμματα από τη νέα σχολική χρονιά;
Ευριπίδης Στυλιανίδης: Συστήνονται δύο επιτροπές ειδικών που θα μελετήσουν τους νέους τρόπους επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και την εφαρμογή σύγχρονων αναλυτικών προγραμμάτων. Τα πορίσματά τους θα οδηγήσουν σε θεσμική πρωτοβουλία το φθινόπωρο.
Βίβιαν Μπενέκου: Νέο βιβλίο Ιστορίας πότε προβλέπεται να έχουν τα παιδιά του δημοτικού; Σε ποια φάση βρίσκεται ο σχετικός διαγωνισμός;
Ο διαγωνισμός διεξήχθη με επιτυχία. Για τη συγγραφή εξεδήλωσαν ενδιαφέρον 52 άτομα και συνεστήθη τελικά τετραμελής επιτροπή με δύο καθηγητές πανεπιστημίου, έναν εκπαιδευτικό και έναν σχολικό σύμβουλο.
Για την Επιτροπή των κριτών εξεδήλωσαν ενδιαφέρον 70 άτομα και συνεστήθη τριμελής Επιτροπή με έναν καθηγητή πανεπιστημίου, έναν εκπαιδευτικό και έναν σχολικό σύμβουλο. Οι εκπαιδευτικοί και οι σχολικοί σύμβουλοι που επελέγησαν και στις δύο Επιτροπές έχουν μεταπτυχιακές σπουδές και διδακτορικό στο ίδιο αντικείμενο.
Η διαδικασία συγγραφής ξεκίνησε και θα ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν. Δεν προλαβαίνει να ολοκληρωθεί έως τις αρχές της νέας σχολικής χρονιάς. Είναι προτιμότερο να γίνει κάτι καλό παρά κάτι βιαστικό και πρόχειρο.
4 Μαΐου 2008
Το ΥΠΕΠΘ προαναγγέλλει νομοθετικές παρεμβάσεις στα Αναλυτικά Προγράμματα το Φθινόπωρο
Το ΥΠΕΠΘ προαναγγέλλει νομοθετική πρωτοβουλία για τον ερχόμενο Σεπτέμβρη, που θα αφορά τη μεταρρύθμιση των αναλυτικών προγραμμάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το ίδιο διάστημα έχει προγραμματιστεί να έρθει στη Βουλή νέος νόμος για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
πηγή: alfavita.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου